1. Additionele Modules

    Voor specifieke criteria en nog uitgebreidere analyses, heeft u de keuze uit additionele modules, namelijk de Voertuigmodule, de module Marktanalyse, de Geo module, de Gebouwenmodule en de Webdata module.

    Onderstaand een overzicht van de modules beschikbaar per pakket:

     

    Voertuigmodule

    De Voertuigmodule is speciaal ontwikkeld voor de automotive sector en aanverwante bedrijven die geïnteresseerd zijn in het wagenpark van bedrijven en haar vestigingen. De SLiM Voertuigmodule biedt nauwkeurig inzicht in alle personen-, bestel en vrachtwagens die door Nederlandse bedrijven bereden worden, zowel in eigen bezit als op basis van lease.

    In combinatie met de standaard selectiecriteria van uw SLiM pakket kunt u met de Voertuigmodule op basis van type voertuig, merk, aantal en leeftijd een zeer gericht bestand bouwen voor uw prospectie doeleinden.

    Of uw strategie zich richt op nieuw of vervanging, vergroening van het wagenpark, financiële flexibiliteit of specifieke strategisch merken. SLiM helpt u om uw strategie tot uitvoering te brengen.

     

    Module Marktanalyse

    Om de juiste strategische koers te bepalen voor uw bedrijf, heeft u cijfermatige inzicht nodig over de markt om de juiste keuzes te maken. De Marktanalyse module van SLiM is een eenvoudig te gebruiken, maar tegelijk krachtige tool waarmee u snel draaitabellen maakt en ook uitgebreide en overzichtelijke marktanalyses samenstelt.

    Met de draaitabellen kunt u eenvoudig verschillende filters tegen elkaar afzetten, in grafieken presenteren en vervolgens in verschillende formaten exporteren. U vergaart snel inzicht in de verdeling van uw prospectbestand of klantenportefeuille over relevante marketing variabelen.

    Met de Marktanalyse rapportage kunt u op basis van de gekozen selectie en markt verscheidene relevante variabelen afzetten om tot een selectie analyse, marktpotentie analyse en marktpenetratie analyse te komen. Zelfs de vertegenwoordiging van risicovolle bedrijven wordt gepresenteerd. De volledige analyse wordt met uitleg gepresenteerd in een uitgebreid, helder en overzichtelijk PDF document.



     

    Geo Module

    Met de Geo module krijgt u toegang tot Google Maps vanuit uw selectiescherm. Met de verschillende geïntegreerde functies worden uw marketing- en verkoopinspanningen nog efficiënter.

    Deze unieke module visualiseert op een overzichtelijke kaart waar bedrijven zich bevinden. Afhankelijk van de data die u wenst te zien, kunnen uw klanten, bedrijfssectoren, verkoopregio’s of zelfs een combinatie daarvan getoond worden in Google Maps. Heel handig om geografisch te zien waar u goed vertegenwoordigd bent of juist te weten waar u nog kansen heeft liggen. U zoomt eenvoudig in of uit op de kaart en op elk geografisch niveau worden de geselecteerde bedrijven getoond. Ook kunt u de bedrijven openen en selecteren om de detailinformatie op te halen.



    Met de Geo module selecteert u eenvoudig een geografisch gebied, maar het biedt ook de mogelijkheid om vrij te tekenen. Bij elke geografische selectie die u maakt, wordt heel handig de afstand in km getoond. Hierdoor kunt u precies bepalen waar de grens moet liggen. Wilt u zich enkel richten op bedrijven in een bepaalde wijk van Apeldoorn of op bedrijven in een straal van 2 km van de A2? Met de Geo module kunt u dit allemaal realiseren.

    Gebouwenmodule

    Bent u bijvoorbeeld actief in de sector energie of klimaatbeheersing, dan is het voor u van belang om te weten of u te maken hebt met een huurder of eigenaar. Maar ook de oppervlakte en de leeftijd van het pand in verband met isolatiewaarde zijn essentieel voor een effectieve campagne.

    Met de Gebouwenmodule heeft u toegang tot specifieke informatie over de gebouwen en adressen waar bedrijven zijn gevestigd. Als informatie zoals leeftijd, oppervlakte en indicatie van koop of huur belangrijk is voor uw campagnes of proposities, dan is deze module ideaal voor het behalen van een hogere conversie.

    Webdata module

    Op basis van de officiële branchecoderingen van de KvK kunt u selecties doen, die gericht zijn op een volledige sector. Is uw campagne gericht op hele specifieke bedrijven binnen die sector, dan is de kans groot dat u de juiste doelgroep alsnog mist. En dat is natuurlijk zonde van uw Marketing budget.
    De module Webdata stelt u in staat om bedrijven te selecteren op basis van trefwoorden en andere zaken die we van alle websites van bedrijven hebben verzameld. Wilt u webshops benaderen, of bedrijven die actief zijn in zonne-energie of biologische appelmoes? Met de Webdata module van SLiM bereikt u uw doelgroep nog beter.

  2. Terug naar homepage
  3. Start vandaag met slim prospecteren

    Verlaag campagnekosten & verhoog conversie

    Met SLiM heeft u als Sales en Marketing professional toegang tot dé online tool in handen om slim, snel, en eenvoudig de ideale klanten te werven op basis van de juiste bedrijfsinformatie.

    Welk pakket past het best bij u?

    Voor elke behoefte en elk budget biedt SLiM een oplossing. U heeft de keuze uit verschillende licenties en datapakketten.
    Probeer SLiM nu twee weken gratis en overtuig uzelf.

    Meer info over de pakketten