1. Top Marketing Challenges 2014

    16 januari 2014

    The ability to market to a new buying behaviour leads the list of priorities for CMOs in EMEA.

    Comments:

    “Buying behaviour is changing (more digital, social media, peer interactions). Marketing needs to adapt to the new reality.”

    “We need to reach our audience the right way and with a focused message.”

    “Today we have the power to communicate with everyone anytime, but that doesn’t mean we should. We must understand the signals customers give us.”

    “We need to give ‘enough oxygen’ to the field. There is no mathematical formula here. We need to align with Sales and have a constant dialogue.”

    Source: Sirius Decisions

  2. Terug naar homepage
  3. Start vandaag met slim prospecteren

    Verlaag campagnekosten & verhoog conversie

    Met SLiM heeft u als Sales en Marketing professional toegang tot dé online tool in handen om slim, snel, en eenvoudig de ideale klanten te werven op basis van de juiste bedrijfsinformatie.

    Welk pakket past het best bij u?

    Voor elke behoefte en elk budget biedt SLiM een oplossing. U heeft de keuze uit verschillende licenties en datapakketten.
    Probeer SLiM nu twee weken gratis en overtuig uzelf.

    Meer info over de pakketten

    Aanvragen
    of bel ons op 010 - 7109465