1. Lead Generatie grootste marketing uitdaging in 2012

    01 mei 2012

    In een D&B poll op LinkedIn werd marketeers gevraagd naar de belangrijkste marketing uitdaging in 2012. Met 36% van alle stemmen voert Lead Generatie de lijst aan.Social media komt met 27% op de tweede plek.

    Er werd in de maand april 391 keer op de poll gestemd. Onderstaand de resultaten.

    1. Lead generatie - 36%
    2. Social Media - 27%
    3. Retentie - 17%
    4. Branding - 16%
    5. Anders - 4%

     

    Klik hier voor de resultatenpagina van de poll op LinkedIn.

    Poll LinkedIN Grootste marketing uitdaging 2012

  2. Terug naar homepage
  3. Start vandaag met slim prospecteren

    Verlaag campagnekosten & verhoog conversie

    Met SLiM heeft u als Sales en Marketing professional toegang tot dé online tool in handen om slim, snel, en eenvoudig de ideale klanten te werven op basis van de juiste bedrijfsinformatie.

    Welk pakket past het best bij u?

    Voor elke behoefte en elk budget biedt SLiM een oplossing. U heeft de keuze uit verschillende licenties en datapakketten.
    Probeer SLiM nu twee weken gratis en overtuig uzelf.

    Meer info over de pakketten

    Aanvragen
    of bel ons op 010 - 7109465